Marketing międzynarodowy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(1)
Czytelnia dla dorosłych
(5)
Autor
Wiktor Jan W
(2)
Żbikowska Agnieszka
(2)
Dubliniec Elżbieta
(1)
Oczkowska Renata
(1)
Pietrasieński Paweł
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(3)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Kobieta
(3036)
Polska
(2133)
Rodzina
(1693)
Miłość
(1554)
Literatura polska
(1426)
Marketing międzynarodowy
(-)
Przyjaźń
(1382)
Literatura dziecięca polska
(1339)
Wojna 1939-1945 r.
(1263)
Tajemnica
(1161)
Literatura młodzieżowa polska
(1137)
Relacje międzyludzkie
(1068)
Poezja polska
(1034)
Powieść rosyjska
(1021)
Wojsko
(907)
Publicystyka polska
(893)
II wojna światowa (1939-1945)
(879)
Powieść niemiecka
(873)
Zwierzęta
(868)
Pisarze polscy
(859)
Literatura młodzieżowa angielska
(829)
Śledztwo i dochodzenie
(825)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(788)
Literatura
(766)
Żydzi
(701)
Powieść młodzieżowa angielska
(687)
Pamiętniki polskie
(685)
Życie codzienne
(670)
Historia
(665)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(665)
Literatura dziecięca angielska
(655)
Zabójstwo
(640)
Rodzeństwo
(628)
Nastolatki
(624)
Język polski
(622)
Dramat polski
(615)
Magia
(606)
Dziewczęta
(596)
Powieść sensacyjna
(571)
Małżeństwo
(569)
Literatura w języku angielskim
(566)
Literatura dziecięca amerykańska
(558)
Policjanci
(545)
Sekrety rodzinne
(536)
Polacy za granicą
(535)
Opowiadanie polskie
(524)
Władcy
(492)
Kultura
(487)
Dziecko
(485)
Trudne sytuacje życiowe
(482)
Filozofia
(477)
Powieść przygodowa polska
(467)
Powieść francuska
(462)
Dziennikarze
(458)
Dzieci
(434)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(432)
Sztuka
(427)
Pisarze
(423)
Osoby zaginione
(422)
Język angielski
(415)
Arystokracja
(410)
Politycy
(396)
Powieść historyczna
(395)
Powieść amerykańska
(380)
Matki i córki
(362)
Teatr polski
(362)
Fantastyka
(352)
Relacja romantyczna
(349)
Matematyka
(343)
Powieść polska
(342)
Uczucia
(341)
Literatura dziecięca niemiecka
(340)
Kucharstwo
(335)
Fizyka
(333)
Poszukiwania zaginionych
(332)
Encyklopedia polska
(324)
Podróże
(324)
Uczniowie
(319)
Wybory życiowe
(319)
Uprowadzenie
(316)
Boże Narodzenie
(314)
Powieść romans
(312)
Zemsta
(311)
Opowiadanie rosyjskie
(308)
Przestępczość zorganizowana
(307)
Mężczyzna
(301)
Armia Krajowa
(292)
Ludzie a zwierzęta
(291)
Powieść obyczajowa amerykańska
(290)
Szlachta
(286)
Lekarze
(285)
Nauka
(285)
Duchowieństwo katolickie
(283)
Harcerstwo
(280)
Polityka
(277)
Psy
(277)
Młodzież
(269)
Koty
(268)
Ruch oporu
(267)
Stany Zjednoczone
(262)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(259)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing międzynarodowy / Elżbieta Dubliniec. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2009. - 319 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 307-312. Indeks.
W podręczniku autorka omawia złożoną problematykę współczesnego marketingu na rynkach zagranicznych na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw. Koncentruje się przede wszystkim na takich zagadnieniach, jak: istota marketingu międzynarodowego, analiza międzynarodowego otoczenia przedsiębiorstw, strategie wejścia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, badania marketingowe rynków zagranicznych, kształtowanie elementów marketingu na rynkach zagranicznych (produkt i marka, kanały dystrybucji, promocja, ceny), organizacja marketingu międzynarodowego w przedsiębiorstwach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 P (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Materiały z VI Sympozjum Marketingu Międzynarodowego, 14-16 czerwca 2010 r., Zakopane.
Bibliogr. przy ref.
Książka zawiera zbiór opracowań teoretycznych, metodycznych i analiz empirycznych 70 autorów z pięciu krajów: Czech, Rosji, Słowacji, Ukrainy i Polski nad wybranymi, współczesnymi problemami marketingu międzynarodowego. Opracowania przedstawiają rozważania nad procesami globalizacji i internacjonalizacji, strategicznymi i operacyjnymi działaniami przedsiębiorstw w perspektywie międzynarodowej i międzykulturowej. Autorzy przyjmują różnorodne założenia badawcze, wywodzą się z odmiennych szkół, ujawniają różne znaczenie wzorców i paradygmatów marketingu międzynarodowego: motywów wejścia i strategii obecności przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych, zachowań konsumenta pod wpływem przemian w gospodarce światowej i przeobrażeń w sferze kultury, swobody przemieszczania się w obrębie äglobalnej wioskiö i swobód rynku wewnętrznego UE. Koncentrują uwagę na specyfice marketingu międzynarodowego w poszczególnych sektorach gospodarki, poszukują odniesienia do formułowania szerszej, uogólnionej analizy i oceny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 330-339. Indeks.
Współcześnie coraz więcej przedsiębiorstw prowadzi działalność na wielu rynkach w różnych państwach. Podstawową płaszczyzną obecności przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych jest marketing międzynarodowy, któremu właśnie poświęcony jest niniejszy podręcznik. Autorzy przedstawili koncepcję i znaczenie marketingu międzynarodowego oraz uwarunkowania jego rozwoju, strategiczne rozstrzygnięcia podejmowane przez przedsiębiorstwa w obszarze marketingu międzynarodowego, narzędzia realizacji strategii marketingowej na rynkach międzynarodowych zarówno w fazie wejścia przedsiębiorstwa na rynek zagraniczny, jak i w procesie jego obsługi. Analizowane problemy autorzy wzbogacili studiami przypadków lub przykładami dającymi wskazówki do rozwiązywania problemów, z którymi w przyszłości mogą zetknąć się czytelnicy. Autorzy książki są pracownikami Zakładu Marketingu Międzynarodowego Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Od wielu lat zajmują się zagadnieniami internacjonalizacji marketingu, strategiami funkcjonowania przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowym i globalnym, problematyką rynku Unii Europejskiej i euromarketingu. Od roku 1998 zespół autorski organizuje cykl sympozjów marketingu międzynarodowego i euromarketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. s. 227-239.
Książka jest podręcznikiem do przedmiotu marketing międzynarodowy, wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów. Każdy rozdział zakończony jest case’ami i ćwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autorów było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, żeby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 P (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej