Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(108)
Forma i typ
Książki
(107)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(119)
nieokreślona
(9)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(73)
Oddział dla dzieci
(2)
Czytelnia dla dorosłych
(50)
Filia nr 1
(2)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 4
(2)
Czytelnia Filii nr 4
(1)
Autor
Garbarski Lechosław
(8)
Kotler Philip
(8)
Altkorn Jerzy
(6)
Wiśniewski Andrzej
(5)
Wrzosek Wojciech
(5)
Mruk Henryk
(4)
Pilarczyk Bogna
(4)
Rutkowski Ireneusz
(4)
Środa Jacek
(4)
Ehrlich Andrzej
(3)
Karcz Kornelia
(3)
Kotler Philip (1931- )
(3)
Kędzior Zofia
(3)
Żurawik Barbara
(3)
Żurawik Wojciech
(3)
Frąckiewicz Ewa
(2)
Kaczmarczyk Stanisław
(2)
Kramer Teodor
(2)
Loska Magdalena
(2)
Ries Al
(2)
Sojkin Bogdan
(2)
Sztucki Tadeusz
(2)
Trout Jack
(2)
Woźniczka Jarosław
(2)
Zawiślak Marek
(2)
Łuczkiewicz Grzegorz
(2)
Ambler Tim
(1)
Armstrong Gary
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Bangs David H
(1)
Baruk Agnieszka Izabela
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bloos Joachim
(1)
Bond Alison
(1)
Cap Piotr [ i in.]
(1)
Caslione John A
(1)
Christopher Martin
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Davies Peter
(1)
Dobiegała-Korona B
(1)
Dobski Paweł
(1)
Dondziłło Grzegorz
(1)
Drab Adam
(1)
Duczkowska-Małysz K
(1)
Duczkowska-Piasecka M
(1)
Duliniec Elżbieta
(1)
Dzidowski Adam
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Gasper Dorota
(1)
Gratton Chris
(1)
Hartley Steven W
(1)
Hill Dan
(1)
Hys Katarzyna
(1)
Jaroszewski Zygmunt
(1)
Jatusripitak Somkid
(1)
Jung Bohdan
(1)
Kaden Robert J
(1)
Kall Jacek
(1)
Kaniewska-Sęba Aleksandra
(1)
Kerin Roger A
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Kotler Milton
(1)
Kowal Witold
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kozierkiewicz Roman
(1)
Kramer Józefa
(1)
Krzyżanowska Magdalena
(1)
Król Marek
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Lee Nancy
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Maesincee Suvit
(1)
Maison Dominika
(1)
Malarski Stanisław
(1)
Markowski Włodzimierz J
(1)
Mazur Jolanta
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Małysz J
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Michalski Eugeniusz (1939- )
(1)
Musiałkiewicz Jacek
(1)
Nickels William G
(1)
Niestrój Roman
(1)
Nikodemska-Wołowik Anna M
(1)
Nowak Marta
(1)
Nowak Zbigniew S
(1)
Nowotorska-Romaniak Beata
(1)
Opaliński Ireneusz
(1)
Otto Jacek
(1)
Pardey David
(1)
Peck Helen
(1)
Pers Jolanta
(1)
Pinskey Raleigh
(1)
Pluta-Olearnik Mirosława
(1)
Pociecha Józef
(1)
Przybyłowski Krzysztof
(1)
Rudelius William
(1)
Rudzewicz Adam
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(56)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(108)
Język
polski
(108)
Odbiorca
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(3036)
Polska
(2133)
Rodzina
(1693)
Miłość
(1554)
Literatura polska
(1426)
Marketing
(-)
Przyjaźń
(1382)
Literatura dziecięca polska
(1339)
Wojna 1939-1945 r.
(1263)
Tajemnica
(1161)
Literatura młodzieżowa polska
(1137)
Relacje międzyludzkie
(1068)
Poezja polska
(1034)
Powieść rosyjska
(1021)
Wojsko
(907)
Publicystyka polska
(893)
II wojna światowa (1939-1945)
(879)
Powieść niemiecka
(873)
Zwierzęta
(868)
Pisarze polscy
(859)
Literatura młodzieżowa angielska
(829)
Śledztwo i dochodzenie
(825)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(788)
Literatura
(766)
Żydzi
(701)
Powieść młodzieżowa angielska
(687)
Pamiętniki polskie
(685)
Życie codzienne
(670)
Historia
(665)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(665)
Literatura dziecięca angielska
(655)
Zabójstwo
(640)
Rodzeństwo
(628)
Nastolatki
(624)
Język polski
(622)
Dramat polski
(615)
Magia
(606)
Dziewczęta
(596)
Powieść sensacyjna
(582)
Małżeństwo
(569)
Literatura w języku angielskim
(566)
Literatura dziecięca amerykańska
(558)
Policjanci
(545)
Sekrety rodzinne
(536)
Polacy za granicą
(535)
Opowiadanie polskie
(524)
Władcy
(492)
Kultura
(487)
Dziecko
(485)
Trudne sytuacje życiowe
(482)
Filozofia
(477)
Powieść przygodowa polska
(467)
Powieść francuska
(462)
Dziennikarze
(458)
Dzieci
(434)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(432)
Sztuka
(427)
Pisarze
(423)
Osoby zaginione
(422)
Język angielski
(415)
Arystokracja
(410)
Politycy
(396)
Powieść historyczna
(395)
Powieść amerykańska
(380)
Matki i córki
(362)
Teatr polski
(362)
Fantastyka
(352)
Relacja romantyczna
(349)
Matematyka
(343)
Powieść polska
(342)
Uczucia
(341)
Literatura dziecięca niemiecka
(340)
Kucharstwo
(335)
Fizyka
(333)
Poszukiwania zaginionych
(332)
Encyklopedia polska
(324)
Podróże
(324)
Uczniowie
(319)
Wybory życiowe
(319)
Uprowadzenie
(316)
Boże Narodzenie
(314)
Powieść romans
(312)
Zemsta
(311)
Opowiadanie rosyjskie
(308)
Przestępczość zorganizowana
(307)
Mężczyzna
(301)
Armia Krajowa
(292)
Ludzie a zwierzęta
(291)
Powieść obyczajowa amerykańska
(290)
Szlachta
(286)
Lekarze
(285)
Nauka
(285)
Duchowieństwo katolickie
(283)
Harcerstwo
(280)
Polityka
(277)
Psy
(277)
Młodzież
(269)
Koty
(268)
Ruch oporu
(267)
Stany Zjednoczone
(262)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(259)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(2)
Felieton
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
108 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 P (2 egz.)
Czytelnia Filii nr 4
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing w turystyce / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1999. - 202,[2] s. ; 20 cm.
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3, zm. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 1997. - 436 s. ; 21 cm.
Forma i typ
Temat
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzy Altkorn. - Wyd.3, zmienione i poszerzone. - Kraków : Instytut Marketingu, 1998. - 436 s. ; 20 cm.
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / pod red. Jerzy Altkorn. - Wyd. 3, zmien. i poszerz. - Kraków : Instytut Marketingu, 2000. - 436 s. ; 21 cm.
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeksy.
W książce omówiono między innymi: - sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, - tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, - rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, - współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), - koncepcję zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowych metod budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, - koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, - najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, - koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 P (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(ZiP Zarządzanie i Inżynieria Produkcji)
Bibliogr. s. 276-284. Indeks.
Podręcznik stanowi kompendium wiedzy na temat współczesnego marketingu, jego genezy i dotychczasowych kierunków rozwoju, ale również ukazuje podstawowe tendencje i wyzwania, jakie będą mu towarzyszyć w przyszłości. Zwrócono w nim zwłaszcza uwagę na: partnerskie podejście do podmiotów rynkowych oraz indywidualizowanie cech kierowanej do nich oferty (marketing partnerski); aktywizowanie nabywców finalnych poprzez włączanie ich do procesu przygotowywania oferty rynkowej (prosumpcja); stosowanie marketingowego podejścia do pracowników, pozwalającego na zaspokajanie ich oczekiwań, a tym samym wzbudzanie autentycznego zaangażowania w osiąganie rynkowych celów przedsiębiorstwa (marketing personalny); przestrzeganie zasad etyki wobec wszystkich partnerów i rynkowej edukacji nabywców finalnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 P (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 P (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Businessmana)
Autor
Forma i typ
W Polsce w 1996 r. można było spędzić na targach 1100 dni - tyle bowiem czasu obejmowały wszystkie zorganizowane imprezy. Ich łączna powierzchnia inwestycyjna wyniosła 770 000 mkw. Wiedza o tym kiedy i jak się zaprezentować staje się więc niezbędna. W książce znajdziecie Państwo odpowiedź na pytania:- jak poszukiwać nisz rynkowych;- jaką imprezę targową wybrać i jak ją zorganizować;- jakie stoisko zamówić;- jak przygotować i zarządzać personelem stoiska;- jak nawiązać kontakty z klientami;- jak zakończyć i wykorzystać efektywnie imprezę targową. Podstawowa część książki poświęcona jest metodzie 10 kroków, stanowiącej kwintesencję doświadczeń kilku firm, dla których targi to już styl funkcjonowania, a nie tylko część strategii promocyjnej czy handlowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 P (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy / Michał Dziekoński, Robert Kozielski. - Wyd. 2. - Kraków : Wolters Kluwer Polska, 2007. - 307 s. : il. ; 21 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
Bibliogr. s. 299-300.
Autorzy szczegółowo, krok po roku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy. Z tej książki dowiesz się: - od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego, - jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy, - jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu na CD, - jak opracować kolejne części planu marketingowego, - jakich błędów szczególnie trzeba się wystrzegać, tworząc plan. Dodatkowo inspiracją przy opracowywaniu własnego planu marketingowego mogą być omówione w książce i dołączone na CD przykładowe plany marketingowe różnych firm i instytucji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 383-397. Indeksy.
Najnowsze poszerzone wydanie podstawowej pozycji poświęconej psychologii zachowań konsumenckich. Książka ta wprowadza nas w świat zachowan konsumenckich, wyjaśnia poznawcze, motywacyjne i emocjonalne procesy leżące u ich podstaw oraz przybliża zasady konstruowania reklam. Uczy wykorzystywania zjawisk psychologicznych w strategiach marketingowych, w procesie segmentacji rynku i w trakcie tworzenia wizerunku firmy. Jej autorzy, w sposób przystępny i zrozumiały, także dla osób nieposiadających wykształcenia psychologicznego, przedstawiają wiedzę z zakresu podejmowania decyzji i psychologii ekonomicznej, znakomicie łącząc je z najnowszymi badaniami zachowań konsumenckich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36 P (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 P (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej