Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(28)
Forma i typ
Książki
(26)
Proza
(20)
Audiobooki
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(33)
nieokreślona
(4)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(12)
Oddział dla dzieci
(15)
Filia nr 1
(3)
Filia nr 2
(4)
Filia nr 3
(3)
Autor
Baddiel David (1964- )
(2)
Batson Alan
(2)
Hikiert Anna
(2)
Lisowski Rafał (1981- )
(2)
Mull Brandon (1974- )
(2)
Warda Małgorzata (1978- )
(2)
Broma Paulina
(1)
Case Loyd
(1)
Chaloner Paul (1971- )
(1)
Chojnowska Ilona (1982- )
(1)
Cube Kid (1983- )
(1)
Deaver Jeffery (1950- )
(1)
Derrien Jean-Christophe (1971- )
(1)
Digard Nicolas
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- ) Seria uczuć
(1)
Eliopulos Nick
(1)
Eliopulos Nick Tryb czytania
(1)
Field Jim (1980- )
(1)
Flamma Adam
(1)
Frigiel (1994- )
(1)
Gonzales Andrea
(1)
Gout Leopoldo
(1)
Gout Leopoldo. Geniusz
(1)
Goździkowski Andrzej
(1)
Hill Nathan (1975- )
(1)
Houser Sophie
(1)
Jez
(1)
Kalus Agnieszka
(1)
Kiuru Iwona
(1)
Kocurek Alicja
(1)
Korbecki Marek
(1)
Kozłowski Jerzy (1969- )
(1)
Kroszczyński Stanisław
(1)
Lu Marie (1984- )
(1)
Majewska Małgorzata (pedagog)
(1)
Manning James (ilustrator)
(1)
Marcysiak Wiesław (1962- )
(1)
Odone
(1)
Parvela Timo (1964- )
(1)
Parvela Timo (1964- ). Kepler62
(1)
Pirate Sourcil (1985- )
(1)
PirateSourcil (1985- ). Pamiętnik 8-bitowego wojownika
(1)
Pitkänen Pasi
(1)
Rekulak Jason
(1)
Sager Jonathan
(1)
Sillis Benjamin
(1)
Sortland Bjorn
(1)
Słonka Justyna
(1)
Słonka Karol
(1)
Talko Leszek
(1)
Turlo Donata
(1)
Urbankowski Andrzej
(1)
Waliś Robert (1979- )
(1)
Wawrzkiewicz Agnieszka
(1)
Wolska Katia
(1)
Zadura Janusz (1968- )
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(25)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Odbiorca
9-13 lat
(12)
Młodzież
(10)
Dzieci
(7)
14-17 lat
(4)
6-8 lat
(3)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(10)
Literatura polska
(7)
Literatura francuska
(2)
Literatura angielska
(1)
Literatura fińska
(1)
Literatura meksykańska
(1)
Temat
Kobieta
(3036)
Polska
(2133)
Rodzina
(1693)
Miłość
(1554)
Literatura polska
(1426)
Gry komputerowe
(-)
Przyjaźń
(1382)
Literatura dziecięca polska
(1339)
Wojna 1939-1945 r.
(1263)
Tajemnica
(1161)
Literatura młodzieżowa polska
(1137)
Relacje międzyludzkie
(1068)
Poezja polska
(1034)
Powieść rosyjska
(1021)
Wojsko
(907)
Publicystyka polska
(893)
II wojna światowa (1939-1945)
(879)
Powieść niemiecka
(873)
Zwierzęta
(868)
Pisarze polscy
(859)
Literatura młodzieżowa angielska
(829)
Śledztwo i dochodzenie
(825)
Literatura młodzieżowa amerykańska
(788)
Literatura
(766)
Żydzi
(701)
Powieść młodzieżowa angielska
(687)
Pamiętniki polskie
(685)
Życie codzienne
(670)
Historia
(665)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(665)
Literatura dziecięca angielska
(655)
Zabójstwo
(640)
Rodzeństwo
(628)
Nastolatki
(624)
Język polski
(622)
Dramat polski
(615)
Magia
(606)
Dziewczęta
(596)
Powieść sensacyjna
(582)
Małżeństwo
(569)
Literatura w języku angielskim
(566)
Literatura dziecięca amerykańska
(558)
Policjanci
(545)
Sekrety rodzinne
(536)
Polacy za granicą
(535)
Opowiadanie polskie
(524)
Władcy
(492)
Kultura
(487)
Dziecko
(485)
Trudne sytuacje życiowe
(482)
Filozofia
(477)
Powieść przygodowa polska
(467)
Powieść francuska
(462)
Dziennikarze
(458)
Dzieci
(434)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(432)
Sztuka
(427)
Pisarze
(423)
Osoby zaginione
(422)
Język angielski
(415)
Arystokracja
(410)
Politycy
(396)
Powieść historyczna
(395)
Powieść amerykańska
(380)
Matki i córki
(362)
Teatr polski
(362)
Fantastyka
(352)
Relacja romantyczna
(349)
Matematyka
(343)
Powieść polska
(342)
Uczucia
(341)
Literatura dziecięca niemiecka
(340)
Kucharstwo
(335)
Fizyka
(333)
Poszukiwania zaginionych
(332)
Encyklopedia polska
(324)
Podróże
(324)
Uczniowie
(319)
Wybory życiowe
(319)
Uprowadzenie
(316)
Boże Narodzenie
(314)
Powieść romans
(312)
Zemsta
(311)
Opowiadanie rosyjskie
(308)
Przestępczość zorganizowana
(307)
Mężczyzna
(301)
Armia Krajowa
(292)
Ludzie a zwierzęta
(291)
Powieść obyczajowa amerykańska
(290)
Szlachta
(286)
Lekarze
(285)
Nauka
(285)
Duchowieństwo katolickie
(283)
Harcerstwo
(280)
Polityka
(277)
Psy
(277)
Młodzież
(269)
Koty
(268)
Ruch oporu
(267)
Stany Zjednoczone
(262)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(259)
Temat: dzieło
Saga o wiedźminie
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(3)
1945-1989
(3)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(2)
Chicago (Stany Zjednoczone)
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Powieść
(8)
Powieść przygodowa
(7)
Opowiadania i nowele
(3)
Fantastyka
(2)
Fantasy
(2)
Komiks
(2)
Romans
(2)
Science fiction
(2)
Kryminał
(1)
Opracowanie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradnik
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Przewodnik tematyczny
(1)
Sensacja
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Fred i Ellie są bliźniakami. Doskonale rozumieją się nawet bez słów i lubią te same rzeczy, zwłaszcza gry video, w których są świetni. Niestety, nie radzą sobie równie dobrze z grą w piłkę nożną lub unikaniem szkolnych dręczycieli. Pewnego dnia za pomocą szkolnego komputera kontaktuje się z nimi Tajemniczy Człowiek. Dostają od niego kontroler do gier nieprzypominający żadnego z gamepadów, które dotychczas widzieli. Ponadto nowy sprzęt nie działa z ich grami. Kiedy Fred i Ellie odkrywają, co potrafi ten kontroler, wydaje się, że znaleźli rozwiązanie wszystkich swoich problemów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Magiczny kontroler : [Dokument dźwiękowy] / David Baddiel ; [przełożyła] Agnieszka Kalus ; czyta Janusz Zadura. - Słupsk : Lemoniada.pl ; Warszawa : Biblioteka Akustyczna, 2017. - 1 płyta audio (CD Mp3) (4 godz. 56 min.) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Ekscytująca, zabawna i poruszająca nowa powieść przygodowa autora, który napisał "Agencję Wynajmu Rodziców". Fred i Ellie są bliźniakami. Doskonale rozumieją się nawet bez słów i lubią te same rzeczy, zwłaszcza gry video, w których są świetni. Niestety, nie radzą sobie równie dobrze z grą w piłkę nożną lub unikaniem szkolnych dręczycieli. Pewnego dnia za pomocą szkolnego komputera kontaktuje się z nimi Tajemniczy Człowiek. Dostają od niego kontroler do gier nieprzypominający żadnego z gamepadów, które dotychczas widzieli. Ponadto nowy sprzęt nie działa z ich grami. Kiedy Fred i Ellie odkrywają, co potrafi ten kontroler, wydaje się, że znaleźli rozwiązanie wszystkich swoich problemów. [audiobook.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Tryb czytania / Nick Eliopulos)
(Minecraft)
Dzięki tej książce dzieci udoskonalą umiejętność samodzielnego czytania. Emmy marzy o własnym zwierzaku i wraz z Birchem oraz jego oswojonym wilkiem o imieniu Chaps wyruszają na poszukiwanie pupila wśród mieszkańców Świata Podstawowego. Odwiedzają różne biomy i spotykają wiele mobów, które jednak nie są dobrymi kandydatami do oswojenia... Czy spełni się marzenie Emmy o znalezieniu swojego wiernego towarzysza? Krótkie, intrygujące opowiadanie, prosty język, duże ilustracje i pytania pomocnicze do tekstu zawarte na początku książki – wszystko to pozwoli pochłonąć tekst, zrozumieć go, w łatwy i przyjemny sposób przyswoić nowe słownictwo i przygotować do płynnego czytania bardziej złożonych książek. Niezwykła przygoda w świecie znanym z gry i doskonała zabawa gwarantowana. Czytanie nigdy nie było prostsze!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Filia nr 3
Brak informacji o dostępności: sygn. I (1 egz.)
Filia nr 4
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Mój XXL komputer do gier / Loyd Case ; przekł. z ang. Marek Korbecki. - Warszawa : "Mikom", 2000. - 328, [4] s. : fot., il. ; 20 cm.
Tyt. oryg.: [Building the ultimate game PC].
Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie [427].
Gaming przebył długą drogę: od podwórek, gdzie pstrykało się kapslami, po wielkie hale sportowe po brzegi wypełnione fanami najciekawszych gier wideo i nowych technologii. Dziś esport wart jest miliardy dolarów. Profesjonalni gracze stali się gwiazdami zarabiającymi miliony, a ich zmagania śledzą setki tysięcy fanów na całym świecie. Dzięki wirtualnemu światu zyskali sławę i zbili prawdziwe fortuny.
Patrząc na wciąż rozwijającą się branżę, trudno nie zadawać sobie pytań: • Ile tak naprawdę zarabiają najlepsi gracze? • Czym dokładnie jest gaming i czy rzeczywiście jest to sport? • Jak rozwinęła się branża i jaką drogę przeszli zawodnicy? • Czy jeśli uprawia się ten sport, trzeba przejść na emeryturę w wieku 23 lat? • Jak wystartować w jednych z najtrudniejszych zawodów w świecie?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 2
Brak informacji o dostępności: sygn. 79 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Colter Shaw / Jeffery Deaver ; 1)
W Mountain View w Dolinie Krzemowej zaginęła dziewiętnastoletnia Sophie Mulliner. Jej ojciec, podejrzewając, że została porwana, wobec bierności policji wyznacza nagrodę za odnalezienie córki. Zgłasza się do niego Colter Shaw, zawodowy „łowca nagród”, specjalizujący się w poszukiwaniu osób zaginionych, uciekinierów i przestępców. Na pozór prosta sprawa komplikuje się, gdy znikają kolejne osoby, a okoliczności wskazują, że porywa je ten sam sprawca, prawdopodobnie wzorujący się na grze komputerowej, w której uwięziony w potrzasku gracz musi odnaleźć drogę ucieczki, posługując się pięcioma przypadkowymi przedmiotami. Jeśli nie wyjdzie z opresji, czeka go śmierć z ręki „Szeptacza”, okrutną postać, która dyktuje warunki w grze. Szukając rozwiązania zagadki, Shaw wkracza do nieznanego mu świata przemysłu gier wideo, poznaje jego bezwzględnych potentatów, toczących ze sobą bezpardonową walkę o pozycję na wartym miliardy dolarów rynku. Niebawem przekonuje się, że tropiąc tajemniczego porywacza, sam jest śledzony przez kogoś, komu bardzo zależy na utrudnieniu mu zadania. Źródło: lubimyczytac.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gra o miłość : tajemnice Bereniki / Katarzyna Droga. - Wydanie II, zmienione. - Warszawa : Zwierciadło, 2023. - 317, [3] strony ; 21 cm.
(Seria uczuć / Katarzyna Droga)
Poprzednie wydanie pt.: Gracze lubią emocje / Katia Wolska.
Berta, zdolna graficzka, pracuje w Gamedavie i tworzy przestrzenie gier komputerowych. Trochę tęskni za klasycznym malarstwem, ale nowy projekt wciąga ją całkowicie: zespół tworzy grę osadzoną w przeszłości Słowian, wśród postaci z podań i legend. Świat, w którym można mieć kilka istnień, zdobywać skarby i pokonywać zło. Kraina Wenetów powstaje w warszawskim wieżowcu i wymaga od swoich twórców odcięcia się od realnego świata... Prawdziwe życie też stawia swoje wyzwania: Berta kocha i jest kochana, ma narzeczonego i wspaniałych rodziców, szykuje się do ślubu, ale dręczy ją niepokój. Coś nie pozwala jej ułożyć spokojnie spraw i emocji. Z kim innym mieszka, kto inny pojawia się w snach i ratuje ja z opresji. Akcja gry i życia toczą się równolegle. Różnią je realia, postacie, ale marzenia i uczucia są takie same. W obu światach trzeba dokonywać wyborów i gra zawsze toczy się o miłość. W obu odkrywają się kolejne tajemnice. Najważniejsza z nich dotyczy narodzin Berty i największą niespodzianką jest dla niej samej. Na ile echa przeszłości mogą kształtować przyszłość? Który z tych światów jest prawdziwszy?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Tryb Czytania)
Dzięki tej książce dzieci udoskonalą umiejętność samodzielnego czytania. Emmy marzy o własnym zwierzaku i wraz z Birchem oraz jego oswojonym wilkiem o imieniu Chaps wyruszają na poszukiwanie pupila wśród mieszkańców Świata Podstawowego. Odwiedzają różne biomy i spotykają wiele mobów, które jednak nie są dobrymi kandydatami do oswojenia... Czy spełni się marzenie Emmy o znalezieniu swojego wiernego towarzysza? Krótkie, intrygujące opowiadanie, prosty język, duże ilustracje i pytania pomocnicze do tekstu zawarte na początku książki – wszystko to pozwoli pochłonąć tekst, zrozumieć go, w łatwy i przyjemny sposób przyswoić nowe słownictwo i przygotować do płynnego czytania bardziej złożonych książek. Niezwykła przygoda w świecie znanym z gry i doskonała zabawa gwarantowana. Czytanie nigdy nie było prostsze!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Filia nr 4
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821(091) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Frigiel i Fluffy ; 5)
Stanowi tom 5 cyklu, tom 1 pt.: Tajemnica zaginionych arbuzów, tom 2 pt.: Sami najlepsi, tom 3 pt.: Blok pierworodny, tom 4 pt.: Lodowe królestwo.
Frigiel, Fluffy, Abel i Alice są teraz w swojej wiosce prawdziwymi gwiazdami. Nie opuszcza ich jednak głód przygód! Chcąc dotrzeć do niezbadanej Farlandii, muszą przebyć Ocean Głęboki. Przez podłą zdradę i następujące po niej tornado lądują na zapomnianej wyspie, które okazuje się dużo bardziej niebezpieczna, niż mogłoby się na pierwszy rzut oka wydawać. Czy uda im się wyjść cało z tej opresji? Poprzedni tom nosi tytuł "Lodowe królestwo".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Najlepsza książka 2017 roku według Nowojorskiej Biblioteki Publicznej. "Superkoderki" to idealna propozycja dla wszystkich ambitnych programistek i programistów. To historia dwóch niezwykle uzdolnionych informatycznie nastolatek, które poznały się na letnim kursie Girls Who Code, a następnie wymyśliły grę wideo. Gra błyskawicznie rozprzestrzeniła się w sieci i zyskała popularność na całym świecie. Sukces gry umożliwił Andy i Sophie dotarcie do najpotężniejszych strat-upów i firm technologicznych. Dziewczyny postanowiły podzielić się swoimi doświadczeniami. Książka pokazuje tajniki branży technologicznej, potęgę programowania oraz prawdziwą moc kobiet, które zmieniają losy świata. Andy i Sophie opowiadają nie tylko o możliwościach, jakie oferują nauka i nowe technologie, ale też o prawdziwych korzyściach wynikających z odkrycia własnej drogi i kreatywności. Książka zwiera dodatkowe materiały wprowadzający w świat programowania. Rekomendowana przez Children's Book Council w kategorii "najlepsza książka z dziedziny nauki i nowych technologii".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Geniusz / Leopoldo Gout ; 1)
Dwustu geniuszy w walce na umysły. Mają trzy dni i trzy noce, aby rozwiązać dwa zadania. Ten, kto zwycięży w Godzinie Zero, uzyska wszystkie potrzebne środki, aby założyć własne laboratorium badawcze w dowolnym miejscu na świecie. REX: jeden z najlepszych programistów na świecie. Właśnie stworzył program do odnajdywania osób zaginionych jednym kliknięciem. Ma szesnaście lat. TUNDE: inżynier samouk, który do nigeryjskiej wioski, gdzie ludzie mieszkają w lepiankach, doprowadził internet. Lokalny wojskowy zleca mu budowę broni. Ma czternaście lat. LIKAON: blogerka-szpieg, która ujawnia korupcję wśród chińskich urzędników. Jest na czele czarnej listy ludzi z Szanghaju. Ma szesnaście lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The Nix.
Samuel ze wszystkimi szczegółami zapamiętał dzień, w którym opuściła go matka. Podobnie jak noc, kiedy pocałował ukochaną, i popołudnie nad stawem w lesie, gdzie ostatni raz widział najlepszego przyjaciela. Wszyscy oni nagle zniknęli z jego życia. Choć Samuel ukrył się w wirtualnym świecie Elflandii, by tam zabijać potwory, ani przez chwilę nie przestał myśleć o tych, których utracił. Gdy po latach wyruszy w podróż, by odkryć prawdę o swojej rodzinie, przekona się, że jego dotychczasowe życie było ulotną grą pozorów. Przyszedł czas, by zmierzyć się z niksami, o których opowiadała mu matka. Niksy to demony, które oszałamiają i uwodzą, wciągają do swojego świata i nie pozwalają o sobie zapomnieć. Każdy widzi je inaczej. Niksa to ktoś, kogo kochałeś, ale nie potrafiłeś przy sobie zatrzymać, albo coś nieuchwytnego, czego szukasz przez całe życie, o czym marzysz, choć jest nieosiągalne. Każdy ma swoją niksę. Nathan Hill z maestrią łączy skandynawską mitologię ze światem gier komputerowych, zderza chicagowskie zamieszki z 1968 roku z ponadczasową miłością, tworząc wielowymiarowy obraz świata przenikniętego autentycznymi emocjami. Od tej powieści nie sposób się oderwać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Warcross ; 1)
Stanowi część 1. cyklu.
Pełna akcji i adrenaliny nowa powieść Mariu Lu, jednej z najpopularniejszych autorek powieści dla młodzieży. Międzynarodowy bestseller! Świat oszalał na punkcie gry o nazwie Warcross, ale tylko jedna dziewczyna-hakerka ma dość odwagi, by zgłębić najmroczniejsze tajemnice gry. Dla milionów ludzi, którzy codziennie logują się do Warcrossa, nie jest on już tylko grą, lecz stał się sposobem na życie. Emika Chen, nastoletnia hakerka, stale boryka się z kłopotami finansowymi. Pracuje jako łowczyni nagród, namierza i wyłapuje graczy Warcrossa, którzy zaangażowali się w nielegalne zakłady. Licząc na szybki zarobek, Emika, włamuje się do meczu otwarcia Międzynarodowych Mistrzostw Warcrossa. Za sprawą usterki w programie, zostaje przeniesiona do świata gry i błyskawicznie staje się światową sensacją. Pewna, że wkrótce wyląduje w więzieniu, ku swemu zdziwieniu odkrywa, że kontaktu z nią szuka twórca gry, tajemniczy młody miliarder Hideo Tanaka, który pragnie złożyć jej propozycję nie do odrzucenia… Hideo poszukuje hakera, który w jego imieniu wystąpi jako szpieg w tegorocznych rozgrywkach Warcrossa i zlokalizuje lukę w systemie bezpieczeństwa. Ponieważ sprawa jest pilna, Emika zostaje błyskawicznie przetransportowana do Tokio, gdzie z dnia na dzień staje się gwiazdą i poznaje od środka świat sławy i wielkich pieniędzy, o którym dotychczas mogła tylko marzyć. Wkrótce śledztwo prowadzi ją na trop złowieszczego spisku, który może mieć kolosalne konsekwencje dla całego uniwersum Warcrossa. Warcross to pierwszy tom cyberpunkowego thrillera science-fiction z pasjonującym romansem w tle. Przeniesie cię w zapierający dech w piersi świat, w którym największym wyzwaniem jest wybór osoby, której się zaufa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy masz wrażenie, że twoje dziecko nie odrywa nosa od komputera? A kiedy już to zrobi, nie rozstaje się ze smartfonem? Próbujesz odciągnąć je od ekranu, ale każda próba kończy się awanturą, która i tak niczego nie zmienia? Obawiasz się, że to uzależnienie i chcesz w końcu coś z tym zrobić? Ten poradnik pomoże ci odzyskać kontrolę nad tym, ile czasu twoje dziecko spędza w sieci. Dowiesz się, jak rozmawiać z dzieckiem o zagrożeniach wynikających z przebywania w przestrzeni wirtualnej, tak byście obydwoje byli po tej samej stronie. Odbudujesz z nim kontakt i nauczysz się, jak zachować równowagę pomiędzy czasem online i offline. Autorka podczas 17 lat pracy w cyfrowych mediach poznała od podszewki świat reklamy i mechanizmy działania firm digitalowych. Przeszła drogę cyfrowego odwyku z własną rodziną. Dziś pomaga innym uniknąć pułapek uzależnienia od internetu. Małgorzata Majewska – pedagożka-terapeutka, coach, trenerka redukcji stresu, praktyczka porozumienia bez przemocy. Propaguje empatię i współpracę opartą na relacji. W stosunkach rodzic-dziecko uważa, że najważniejsza jest więź oraz wzajemna akceptacja. Jeśli naprawdę o nie zadbamy, wychowanie przestanie być walką.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wojna Cukierkowa ; 2)
Tytuł oryginału: "Arcade catastrophe" 2012.
Stanowi cz. 2 cyklu "Wojna cukierkowa". Cz. 1 pt.: Wojna cukierkowa.
Poznaj dalsze losy przyjaciół z miasteczka Colson. Zobacz, co tym razem przytrafi się bohaterom serii pt. "Wojna cukierkowa"."Wojna cukierkowa" i "Wojna cukierkowa. Awantura w salonie gier", to dwie porywające powieści dla dzieci, przedstawiające losy Nate'a i jego przyjaciół. Chłopiec w wieku dziesięciu lat przyjeżdża wraz z rodzicami do miasteczka Colson. To właśnie tam poznaje trójkę swoich rówieśników, którymi są: Summer, Gołąb i Trevor. Bohaterowie przeżywają niezwykłe przygody.Nate, Summer, Gołąb i Trevor stawili rok temu czoła przed Belindzie White i w ten sposób uratowali miasteczko Colson. Po tych wydarzeniach zła czarodziejka przemieniła się w rówieśniczkę młodych bohaterów, a także straciła pamięć. Jako Linda, nastolatka ma pomóc czwórce przyjaciół poradzić sobie z kolejnym wyzwaniem. W okolicy został otwarty nowy salon gier, oferujący w ramach wygranej niezwykłe nagrody. Nate, Trevor, Gołąb i Summer podejrzewają jednak, że z tym miejscem coś jest nie tak. Jak się okazuje, właścicielem salonu gier jest brat Lindy, Jonas White! To bezwzględny czarodziej, który chce stać się właścicielem najpotężniejszego na Ziemi talizmanu. [www.taniaksiazka.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wojna Cukierkowa ; 1)
Minął rok, odkąd Nate, Summer, Trevor i Gołąb uratowali miasteczko Colson przed Belindą White. Zła czarodziejka zmieniła się w ich rówieśniczkę, a zaraz potem straciła pamięć. Teraz jako Lindy, pomoże czwórce przyjaciół w walce z nowym zagrożeniem: w okolicy otwarto podejrzany salon gier, w którym można wygrać niesamowite nagrody. Właścicielem okazuje się... jej brat, Jonas White, bezwzględny czarodziej zainteresowany zdobyciem najpotężniejszego talizmanu na Ziemi. Źródło: lubimyczytac.pl
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kepler62 / Timo Parvela ; 2)
Marie ma 14 lat i bardzo chce dotrzeć na ostatni poziom gry. Używa do tego niekonwencjonalnych metod. Wśród dzieci szerzą się opowieści o tajemniczej wyprawie na odległą planetę. Czy to prawda? Co kryje pilnie strzeżona Strefa 51 i czy zasługuje na swoją reputację?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pamiętnik 8-bitowego wojownika / Pirate Sourcil ; 2)
Tytuł oryginału cyklu: Journal d'un noob.
Na 4. stronie okładki: Nieoficjalna opowieść ze świata Minecraft.
Weź udział w fascynującej wyprawie 8-bitowych postaci po świecie jednej z najpopularniejszych gier XXI wieku. Czy odważysz się wkroczyć w wirtualną rzeczywistość pełną magii i niebezpieczeństw? Wioska została opanowana przez zombi, a koszmarne potwory omal nie dopadły przerażonych Blurpa i Runta. Na szczęście spotkali pewną tajemniczą postać, która wybawiła ich z kłopotów i ocaliła im życie. W zamian pragnie otrzymać od nich pomoc w wyprawie do Netheru, aby odnaleźć jednego z latających mobów, Płomyka. Ta magiczna istota jest w posiadaniu potężnego artefaktu, który może stworzyć Oko Enderu. Jest to jedyny sposób na wykonanie niezwykle trudnej misji, dzięki której możliwe będzie stworzenie portalu prowadzącego do samego Enderu. To wyjątkowa lokacja, pełna cudów i licznych bogactw. Każdy pragnie się do niej dostać, ale tylko nieliczni są w stanie przebyć drogę pełną niebezpieczeństw, pułapek, zagadek i wrogich stworów. W trakcie walki z płomiennym potworem powstaje wielki chaos i tylko cud może ocalić Blurpa i Runta przed klęską. Do drużyny dołącza kolejny towarzysz, będący tajemniczym wilkiem. Jakie są jego zamiary i czego poszukuje? Bohaterowie zaczynają się również zastanawiać nad postacią, która ocaliła ich przed atakiem zombi. Czy podróż do Enderu jest realnym przedsięwzięciem? I czy ta legendarna kraina rzeczywiście jest tak wspaniała, jak mówią opowieści? "Spacer po Netherze. Minecraft. Pamiętnik 8-bitowego wojownika. Tom 2" to kontynuacja humorystycznych przygód pechowych wojowników, którzy podróżują po cyfrowym świecie i odkrywają jego tajemnice. Cube Kid opisuje liczne przygody ze świata popularnej gry komputerowej, która podbiła serca milionów graczy na całym świecie. W prosty i zabawny sposób przedstawia sekrety skrywane w różnych zakątkach Netheru i innych krain, tworzących grę Minecraft. Książki cyklu "Minecraft" opowiadają o sile przyjaźni i odwagi, a także pomagają nowym graczom, chcącym lepiej poznać ten magiczny świat. Seria "Pamiętnik 8-bitowego wojownika" składa się z tytułów: "Nowy wojownik w drużynie", "Spacer po Netherze", "Craftingowe sojusze", "Od ziarna do miecza", "Tryb misji" oraz "Kuźnia przeznaczenia".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The impossible fortress : a novel.
Uroczy, zabawny i poruszający hołd dla wszystkich poszukujących miłości maniaków komputerowych i odmieńców na całym świecie. Aż do maja 1987 roku czternastoletni Billy Marvin z Wetbridge, w stanie New Jersey, jest maniakiem komputerowym, ale mimo to szczęśliwym. Popołudnia spędza z kolegami, nieustannie przesiadując przed telewizorem, sycąc się ciastkami, debatując, kto z kim by wygrał (Rocky Balboa czy Freddy Krueger? Bruce Springsteen czy Billy Joel? Magnum P.I. czy T.J. Hooker?), oraz programując gry wideo na swoim Commodore 64 do późna w nocy. Ale wtedy "Playboy" publikuje zdjęcia hostessy z teleturnieju "Koło Fortuny" - Vanny White, Billy poznaje Mary Zelinsky, znakomitą programistkę, i wszystko nieodwracalnie się zmienia…
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej