Huther Gerald (1951- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla dorosłych
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2480)
Kozioł Paweł
(2013)
Jasieński Ksawery (1931- )
(1036)
Kotwica Wojciech
(794)
Kowalska Dorota
(664)
Huther Gerald (1951- )
(-)
Kochanowski Jan
(558)
Siemianowski Roch (1950- )
(490)
Teleszyński Leszek (1947- )
(464)
Konopnicka Maria
(438)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(416)
Sienkiewicz Henryk
(416)
Krzyżanowski Julian
(394)
Nadrowski Ryszard (1937- )
(339)
Mickiewicz Adam
(322)
Otwinowska Barbara
(309)
Steel Danielle (1947- )
(309)
Fabianowska Małgorzata
(276)
Prus Bolesław
(265)
Kraszewski Józef Ignacy
(262)
Trzeciak Weronika
(262)
Słowacki Juliusz
(245)
Boy-Żeleński Tadeusz
(240)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(237)
Leśmian Bolesław
(234)
Orzeszkowa Eliza
(231)
Krasicki Ignacy
(229)
Zarawska Patrycja
(221)
Kiss Jacek (1977- )
(211)
Goliński Zbigniew
(201)
Utta Mirosław (1940- )
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Christie Agatha (1890-1976)
(189)
Żeromski Stefan
(186)
Disney Walt
(182)
Kutyłowska Blanka (1928-2013)
(181)
Nadrowski Ryszard
(177)
Prałat Marek
(177)
Stalka Marian
(174)
Szulc Andrzej
(172)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(168)
Drygalski Henryk (1921-2007)
(167)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(164)
Mazan Maciejka
(162)
Jachowicz Stanisław
(159)
Brzechwa Jan
(158)
Pijanowski Henryk
(157)
Iwaszkiewicz Jarosław
(156)
Chotomska Wanda
(142)
Dąbrowska Maria
(142)
Lech Justyna
(138)
Andersen Hans Christian
(136)
Shakespeare William
(133)
Żeleński Tadeusz (Boy)
(133)
Szulc Marian
(132)
Rolando Bianka
(131)
Tuwim Julian
(126)
Machalica Henryk (1930-2003)
(125)
Rozwadowski Stanisław
(125)
Norwid Cyprian Kamil
(123)
Voit Mieczysław (1928-1991)
(122)
Michnik Adam (1946- )
(121)
Siewior-Kuś Alina
(120)
Czechowicz Józef
(119)
Montgomery Lucy Maud
(119)
Reymont Władysław Stanisław
(119)
Szancer Jan Marcin
(118)
Sąciński Zbigniew
(115)
Follett Ken (1949- )
(114)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(111)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(110)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(109)
Kroszczyński Stanisław
(109)
Lem Stanisław
(109)
Twardowski Jan
(108)
Grisham John (1955- )
(107)
Skalska Katarzyna
(107)
Polkowski Andrzej
(106)
Webb Holly
(106)
Liebert Jerzy
(105)
Chmielewska Joanna
(104)
Cieślik Donata
(104)
Olędzki Piotr
(104)
Nakoniecznik Arkadiusz
(103)
Spirydowicz Ewa
(103)
Makuszyński Kornel
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
MacLean Alistair (1922-1987)
(101)
Napierski Stefan
(101)
Roberts Nora
(101)
Zieliński Bronisław (1914-1985)
(101)
Domańska Joanna (1970- )
(100)
Kołbasiuk Krzysztof (1952-2006)
(100)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(99)
Conrad Joseph
(99)
Jędryka Joanna
(98)
Roberts Nora (1950- )
(98)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(97)
Ochab Janusz
(97)
Kuś Piotr
(96)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Dziecko
(1)
Mózg
(1)
Nauczanie
(1)
Neurobiologia
(1)
Osobowość
(1)
Samorealizacja
(1)
Zdolności
(1)
Gatunek
Wydawnictwa popularne
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Nowe Ścieżki Edukacji.)
Tyt. oryg.: "Was wir sind und was wir sein könnten"
Presja osiągania jak najlepszych wyników i nieustanny stres zabijają motywację i chęć do nauki, odbierają radość uczenia się i niszczą wrodzoną potrzebę odkrywania otaczającego świata. Tymczasem nasz mózg najlepiej rozwija się dzięki kreatywności i entuzjazmowi. To właśnie one powodują, że lepiej przyswajamy wiedzę, potrafimy wykorzystywać nasze możliwości, a co za tym idzie, dostrzegamy sens uczenia się. Niestety nasza kultura, nastawiona na wyścig i dążenie do sukcesu za wszelką cenę, odrzuca możliwość działania innego niż nastawionego na cel. Nie dziwi zatem, że najbardziej rozpowszechnione choroby naszej cywilizacji to wewnętrzne wypalenie, depresja i demencja. Znany niemiecki neurobiolog, Gerald Hüther, proponuje radykalną zmianę myślenia. W oparciu o wyniki badań nad mózgiem stawia prowokującą – i dla wielu mocno deprymującą tezę: Większość z nas to „niedorozwinięte wersje” własnych potencjałów i możliwości. W książce „Kim jesteśmy – a kim moglibyśmy być” Hüther pokazuje z neurobiologicznej perspektywy, w jaki sposób każdy może stać się tym, kim naprawdę mógłby być, gdyby wykorzystał predyspozycje, jakimi rzeczywiście dysponuje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kontrasty i Kontrowersje / Dobra Literatura)
Tyt. oryg.: "Jedes Kind ist hoch begabt".
Netogr. s. 195.
Trudno dziś jednoznacznie stwierdzić, jaki potencjał nosiliśmy w sobie w dzieciństwie, o czym marzyliśmy najbardziej, do czego potrafiliśmy się zapalić, co nas napędzało i w czym byliśmy szczególnie uzdolnieni. Kto z nas zadaje sobie czasem pytanie, które z jego talentów nie miały okazji się rozwinąć? A czy mamy świadomość tego, jakie zdolności drzemią w naszych dzieciach? Co robią naprawdę dobrze, a czego nie potrafią? Nauka powinna sprawiać taką radość, żeby myśl o zbliżających się feriach napawała dzieci smutkiem. Dzieciństwo powinno być tak piękne, żeby przez całe życie każde wspomnienie o nim dodawało nam sił..
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. 159.9 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej