145334
Książka
W koszyku
Strategicznym zamiarem przyświecającym pisaniu tej książki było pogodzenie wiedzy teoretycznej, dotyczącej terminologii i pewnych wątków teoretyczno-poznawczych z oczekiwaniami praktyków, którzy w jednym opracowaniu mogliby poznać całą stronę pragmatyczną PR, aplikacje wiedzy teoretycznej, czyli konkretne wzorce dotyczące możliwie wszystkich narzędzi i technik PR, a także zalecenia i ostrzeżenia przed błędami. Książka próbuje odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące podstawowej sfery pojęciowej, śledzi historyczne wykształcenie się współczesnego PR, umiejscawia PR wśród innych działalności komunikacyjnych organizacji, wskazuje na uniwersalne, ponadczasowe cele PR oraz cele realizowane w konkretnej działalności (głównie przedsiębiorstw), uwypukla motywy współczesnych przedsiębiorstw do szczególnego zainteresowania się PR, a nawet przesuwania zainteresowań z reklamy ku PR, a także inspiracje wynikające z narastającej złożoności i dynamiki otoczenia organizacji. Z książki dowiecie się: Co to jest I do czego służy public relations i public affairs Jakimi technikami posługuje się PR Jak wykorzystać PR do kształtowania wizerunku i komunikacji z otoczeniem Czy etyka w prowadzeniu PR jest potrzebna Jak zorganizować działalność PR Jakie kwalifikacje powinna mieć kadra PR Jak współpracować z agencjami PR Jak tworzyć programy PR i jak je realizować Jak współpracować z mediami i organizować akcje informacyjne Jak oddziaływać na ważniejsze części otoczenia Jak kontrolować efekty działalności PR ..
Status dostępności:
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65 P (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 927 - 954. Indeks
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej