145324
Książka
W koszyku
(Rodzina i Dom)
Rozwój mowy dziecka jest uzależniony od jego ogólnego rozwoju intelektualnego i fizycznego. Ważne jest zatem, czy dziecko słyszy, czy w odpowiednim czasie nabyło umiejętność siedzenia, chodzenia, chwytania przedmiotów. Jeśli myślicie, że do kilkumiesięcznego dziecka nie warto mówić, bo ono i tak tego nie zrozumie, to już mamy podstawowy błąd. Do dziecka należy mówić, mówić, mówić nie tylko podczas zajęć dydaktycznych ale i pielęgnacyjnych. Praca z najmłodszymi dziećmi do 24 miesiąca życia polega głównie na usprawnianiu ogólnym dziecka. Pobudzamy jego zmysły: wzrok, słuch, smak, dotyk, powonienie. Wykorzystajmy wszelkie formy zabawy w celu wywołania ożywienia emocjonalnego, przejawiającego się między innymi w wokalizacji. Na bazie ogólnej aktywności motywujmy do spontanicznej mowy.
Status dostępności:
Oddział dla dzieci
Brak informacji o dostępności: sygn. 61 (1 egz.)
Filia nr 1
Brak informacji o dostępności: sygn. 61 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej