145413
Książka
W koszyku
Globalizacja usług jest relatywnie nowym zjawiskiem. W ostatnich dwóch dekadach zainwestowano potężne środki w nowoczesne technologie komunikacyjno-informacyjne. [...] Konwergencja tych wszystkich nowych możliwości umożliwiła rozbijanie funkcji usługowych na części składowe, ich magazynowanie, przetwarzanie oraz przekazywanie poza granice państw macierzystych - w ramach jednej firmy, jak i zlecanie ich podmiotom trzecim. Rewolucja teleinformatyczna umożliwiła "transport" za granicę usług, które uważane były za niepodlegające obrotowi międzynarodowemu. Odległość i czas przestały być barierami dla nowoczesnych usług biznesowych, profesjonalnych, telekomunikacyjnych i finansowych. Powstała sytuacja, w której dostawca pracy opartej na wiedzy może prowadzić działalność praktycznie w każdym miejscu na świecie: "[...] boisko globalnej gry konkurencyjnej w zakresie świadczenia usług się wyrównało" (Nadan Nilekani, Infosys). Adam Szymaniak Krzysztof Pniewski ze Wstępu
Status dostępności:
Czytelnia dla dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 P (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Nazwy aut. na s. 431-432.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. przy niektórych rozdz.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej